Zásady zaměstnanců penzijního fondu pro klienty a vaše zákonná práva

Při podávání žádostí o vládní agentury je mnoho občanů nespokojeno s jednáním se zaměstnanci.Existují lidé, u nichž jsou návštěvy penzijního fondu úspěšné, zaměstnanci objasňují nuance, specifikují obtíže.Ale jsou tu ti, kteří mají méně štěstí, výsledky návštěv lze sledovat pomocí recenzí v sítích, na stránkách.

Důchodci, starší lidé, kteří nejčastěji komunikují se zaměstnanci FIU, nezůstali stranou.Hlavní část hodnocení je bohužel negativní, občané si stěžují na nedbalost, drzost zaměstnanců.

Obsah

Hlavní otázky odvolání k FIU

Seznam nejčastějších otázek, s nimiž lidé přicházejí do penzijního fondu, není velký:

  • účel plateb;
  • přepočet výše důchodů;
  • objasnění nebo zaúčtování informací určitého příkazu;
  • konzultace.

Řešením otázek je pravomoc výkonného orgánu, který stanoví postup pro výpočet výplaty důchodů, tj. FIU.Ale bez výsledku, lidé začnou stěžovat na určité zaměstnance a celý penzijní fond.Málokdo však ví, že existuje usnesení představenstva RF PF ze dne 20. srpna 2013 č. 189, které jasně vysvětluje odstavec„O schválení etického kodexu a úředního chování zaměstnance FIU“ .Dokument je k dispozici na internetu pro veřejný přístup a seznam požadavků si může přečíst kdokoli.

Už jste se někdy setkalis hrubým chováním pracovníků FIU?
  • )
Výsledky
Načítání ...

Pravidla pro zacházení se zaměstnanci PFR u klientů[[PN 60]

Uvedený zákoník byl vypracován v souladu s zákoníkem práce Ruské federace, federálním zákonem č. 273, morálními principy a standardy ruské společnosti a státu.Podle bodu 2 uvedeného usnesení jsou zaměstnanci orgánu povinni dodržovat následující pravidla a normy profesní etiky:

  • profesionalita a zákonnost činnosti;
  • priorita zájmů a práv Rusů, občanů Ruské federace;
  • bezúhonnost a nezávislost povinnosti;
  • růst, zachování prostředků akumulace Rusů;
  • spravedlnost a důvěrnost;
  • odpovědnost a objektivita.

Pokud by všichni zaměstnanci FIU dodržovali normy chování a komunikace, počet negativních recenzí by se několikrát snížil.Ustanovení 3 vyhlášky dále omezuje určitá práva zaměstnanců, zejména zaměstnanci FIU nemohou:

  • zneužívat své úřední pravomoci, podněcovat osoby k trestným činům s jasnou orientací na korupci;
  • při výkonu úředních povinností se chovat provokativně vůči ostatním, vyvolávat nebo projevovat negativní emoce, používat slova, výrazy, které jsou v obchodní etiketě nepřijatelné.

Naštěstí se zaměstnanci daleko od všech poboček FIU chovají vůči lidem negativně.A to dává naději, že Rusové stále dostávají odpovědi na své otázky.

Co dělat, pokud byla vaše práva porušena

Pokud jste se museli vypořádat s neprofesionalismem, nezoufejte, vždy existuje možnost připomenout zaměstnanci FIU jeho povinnosti a usnesení rady penzijního fondu udělá maximum.podpora.Stačí napsat stížnost adresovanou vedení a požádat o úřední audit zaměstnance, následovaný příslušnými sankcemi, aby vedoucí oddělení podnikl včasné kroky.

Občan Ruské federace, jehož práva byla porušena, se může rovněž obrátit na soud.Soud vezme v úvahu porušení ústavních zákonných práv ruského občana, vezme v úvahu současnou situaci a zváží chování zaměstnance FIU.

Neměli bychom však zdiskreditovat práci FIU, existuje mnohem více případů, kdy zaměstnanci fondu poskytují profesionální a objektivní pomoc důchodcům, starším lidem a všem, kteří o to požádají.

Skandálské video o zaměstnancích penzijního fondu