Za jaké výdaje během výstavby domu můžete získat daňovou kompenzaci a algoritmus akcí

Při koupi dokončeného domu od majitele není obtížné získat odpočet daně.Po zaplacení nový vlastník získá vlastnictví.Od této chvíle může podat prohlášení o přijetí peněz.Je mnohem obtížnější je získat, pokud byl dům postaven majitelem.

Obsah

Proč mohu získat odpočet daně

Srážka daně se týká částky, kterou za určitých okolností plátce obdrží od státní pokladny.Občané Ruské federace mají nárok na odškodnění a platídaň ve výši 13%.

Prostředky budou vráceny občanovi poté, co od něj fiskální orgány obdrží platby.Například jsou hrazeny náklady na léčbu, vzdělání nebo na pořízení nemovitosti.V takových případech může daňový poplatník počítat s navrácením části prostředků dříve vyplacených do státního rozpočtu.

Když zaměstnavatel podá žádost o odpočet a úspěšně ji zváží, nebudou daňové úřady účtovat 13% příjmů občana.Doba odkladu bude trvat, dokud nebudou prostředky plně kompenzovány.

Existuje rovněž možnost snížit měsíční základ daně o částku uvedenou v daňových dokladech.Plátce má právo odečíst současně za několik typů sociálních výdajů, ale jejich celková částka nesmí přesáhnout 13% nákladů ze 120 tisíc rublů.Docsshromážděné v závislosti na tom, jaký typ odpočtu je třeba zařídit.Žádosti se podávají zaměstnavateli a daňové inspekci.

Na co přesně můžete získat odpočet daně při stavbě domu?

Při vracení daně z příjmu fyzických osob při stavbě domu se berou v úvahu tyto druhy výdajů:

  • nákup pozemků pro výstavbu;
  • pořízení nedokončené obytné budovy (probíhá výstavba);
  • platba za přípravu odhadů návrhu;
  • pořizování stavebních materiálů, dekorace a jiné stavební práce;
  • pokládání komunikací a pomůcek;
  • propojení autonomních sítí plynu, vody a elektřiny a kanalizace.

Při utrácení peněz je nutné uložit platební doklady (šeky a doklady týkající se zadávání příkazů).V budoucnu budou sloužit jako základ pro zpracování vrácení daně.

Podle dopisů ministerstva financí výstavba přístavby, nákup domácích spotřebičů, sanace a řada dalších doplňkových služeb neumožňují získat odpočet daně.

Jak správně shromažďovat podpůrné doklady

Aby bylo možné získat odpočet majetku, měla by být daňovým úřadům podána příslušná žádost.Je psáno v libovolné formě v místě bydliště.Dokumenty jsou shromažďovány po veškeré práci související sstavba domu, nejpozději však do tří let od nákladů.

Obdrželi jste daňový odpočet za dům nebo byt?
  • ]
Výsledky
Načítání ...

Rovněž je nutné poskytnout prohlášení o zisku za předchozí rok.Jeho forma je vydávána ve všech pobočkách daňové inspekce.Úřady budou potřebovat výkaz zisku a ztráty, který by měl být adresován organizaci nebo zaměstnavateli.

K potvrzení skutečnosti, že dům vlastní, je třeba shromáždit doklady prokazující právo na nemovitost.Finanční úřad bude potřebovat doklady o vlastnictví bydlení v nově postaveném domě.Může se jednat o podíl nebo část obytné nemovitosti, dohodu o koupi nebo převodu bydlení.

Spolu s žádostí budou vyžadovány kopie dokumentů prokazujících výdaje finančních prostředků na výstavbu domu.

Jedná se o potvrzení o přijetí, kontroly převodu peněz na účty prodejců a další doklady potvrzující skutečnost, že materiály byly nakupovány v maloobchodních prodejnách a od jednotlivců.

Jak podat odpočet daně - algoritmus akcí

Daňový inspektorát je kontaktován společnostídokončení kalendářního roku.To znamená, že je lepší, když nově vytvořený majitel domu přijde ke státnímu orgánu po nějaké době po získání práv na dům.

Spolu s žádostí o výběr odpočtu nemovitosti se předkládají tyto dokumenty:

  • Kopie dokladů potvrzujících vlastnictví nemovitosti.
  • Bankovní spojení.Prostředky finančního úřadu budou připsány na poskytnutý účet.
  • Formulář 2-PIT, který uvádí úplnou částku daní vybíraných žadateli během kalendářního roku.Poskytuje účetnictví na pracovišti.

Stáhnout „Form 2-NDFL (2019)“blank-2-ndfl-2019-god.pdf - Staženo 24krát - 193 KB

  • Formulář 3-PIT, ve kterém je zaznamenán příjem občana.Papír lze vyplnit přímo v daňové službě.

Stáhnout „Form 3-NDFL“blank-3-ndfl.pdf - Staženo 26 krát - 2 MB


Seznam dokumentůMůžete zadat jeden z pohodlných způsobů.Při osobní návštěvě fiskální služby existuje několik výhod.Majitel domu předává balíček inspektorovi, který je oprávněn ověřit správnost vyplnění údajů a dostupnost všech dokladů.Pokud se zjistí nedostatky, žadatel si může dokumenty vyzvednout, takže je lze bez ztráty času opravit a znovu použít minus.

Existuje možnost doručovat dokumenty poštou.Za tímto účelem zašlete celý balíček s jedním dopisem v jedné obálce.Spolu s dalšími dokumenty je připojen seznam příloh připravený ve dvojím vyhotovení.Je upřesněnojaké informace jsou přenášeny.

Srážka daně - příležitost pro úspory pro občany Ruské federace.Umožňuje vám kompenzovat část částky dříve zaplacené fiskálním úřadům.Při stavbě domu obdrží majitel daňový svátek odpovídající zaplacenému poplatku.