O kolik horší?Skutečné důvody negativního přístupu k řetězovým supermarketům a výhled zvenčí

Jeden z největších řetězců potravinářského řetězce v naší zemi byl opakovaně obviněn kupujícími podvádění, prodejem zde vypršela výrobků a cen, které nejsou pravdivé.

Obsah

Rozměry

Každá velká obchodní síť je obrovská společnost.V malých obchodech jsou problémy stejné, je pravděpodobné, že jsou mnohem větší, vše záleží na měřítku.Pokud ve 30 obchodech z 950 zákazníků najde lhůtu po splatnosti, nezpůsobí to velké výkyvy, protože asi 3% prodejen může být problematické, a to je dobrý výsledek.

Například, pokud mluvíme o Pyaterochka, zde jsou 3% již 350 obchodů a každý, kdo uvidí vypršený produkt, o něm bude určitě psát na sociální síti.Síť každý den otevírá v Rusku 7-8 prodejen.Do roku 2020 se plánuje otevření 20 tisíc obchodů, přičemž počet chyb roste.Z tohoto důvodu mají kupující pocit, že ve většině obchodů Pyaterochka prodávají pouze produkty, jejichž platnost vypršela.Ale to zdaleka není pravda!

Kontrola kvality

Je obtížné udržet jednu úroveň ve všech regionech současně.I na stejném území mohou mít obchody stejné sítě významné rozdíly.Zdálo by se, že vybavení, počítačové programy, ceny, zásoby, produkty - všechno stejné.Ale proč v jednom obchoděchcete jít, a druhý je nechutný?

Hlavním rozdílem mezi těmito obchody jsou zaměstnanci.Dnes je hlavním faktorem určujícím kvalitu výstupu.Všechno ostatní nezáleží.S významným rozšířením maloobchodních zařízení nemá síť čas na nábor a řádné poučení zaměstnanců.Všechno se děje rychle.

Negativní nálada kupujících

V posledním desetiletí se život převážné části populace nezlepšil.Kupující začali nakupovat méně, výroba a obchod jsou ve stagnaci a v televizi se neunaví mluvit o „světlé budoucnosti“.

Občané nejsou s událostmi spokojeni, ale nemohou nic změnit.Obecná nespokojenost se vyvíjí ve zlomyslnou debatu a vyjasnění vztahů na pozadí cenového rozporu.To je dnešní situace ve společnosti: Pokud pokladník změnil cenovku, za zvýšení cen měl vinu on.

Nakupujete v Pyaterochka?
Výsledky
Načítám ...

Negativní nálada zaměstnanců

Každý den musí poslouchat spoustu nespokojenosti anepřiměřená obvinění ze strany návštěvníků: „Záměrně uzavíráte výrobky, jejichž platnost vypršela!“, „Změníte cenovky na zboží, abyste kupujícího podváděli!“, „musíte za to vinu za to, že není možné se dostat k hotline na pokladně!“

Krádež a nepořádné chování jsou běžné věci, které se dějí téměř každý den.To výrazně ovlivňuje vnímání samotného kupujícího, takže zaměstnanci považují každého druhého návštěvníka za dobytek a boor, i když ve skutečnosti se tito lidé mohou spočítat na prstech.

Proč supermarket s potravinami?

Lidé navštěvují každý den řetězec obchodů, mnohem častěji než klinika, studium nebo práce.Zde jsou návštěvníci denně, včetně víkendů.

Obchod je složitý mechanismus, kde nemůže být trvale dobrý.Něco se určitě zlomí, někdo nepůjde do práce, přinese špatnou dávku zboží.Pokud byl návštěvník během týdne obsluhován na slušné úrovni, pak si na něj okamžitě zvykl, což se pro něj stalo normou.A pokud například nebude ve frontě o dvě minuty déle než obvykle, bude to pro něj považováno za osobní urážku.

Podle naší povahy jsme strukturováni tak, že je lepší si pamatovat špatné než dobré .Proto mnoho občanů téměř každý den hází záchvaty hněvu a obviňuje maloobchodní řetězce pro všechnyhříchy.S největší pravděpodobností jsou tedy propuštěni, ale dělají to daleko od správného místa.

Veškeré informace jsou shromažďovány z otevřených zdrojů na internetu.