Každý starší občan může prodloužit svůj život a zůstat zdravější déle: sedm jednoduchých pravidel

Vědci zjistili, že lidské tělo je naprogramováno na 120 let života.Nevěříš?Pouze 7 tipů pomůže nejen žít do velmi vysokého věku, ale také učiní váš život plným, živým a zdravým.

Obsah
Nepři přejídejte se

Mozek vysílá signál sytosti pouze 20 minut po začátku jídla.Výchozím bodem je vůně jídla, takže vstávání od stolu je hladové.Giroy Kimura, který žil do 116 let, připustil, že nekouří k smrti, vypil alkohol a nikdy se nepohltil, následoval heslo „jíst snadno, žít dlouho“.

Pohyb

Pravidelná fyzická aktivita prodlužuje život - to je pravda.Tchajwanští vědci tvrdí, že 15 minut cvičení denně stačí ke snížení rizika mnoha nemocí a předčasné smrti.Třídy přispívají k posílení zdraví, imunity, a proto prodlužují život.

Doporučená četba:

Užívejte si života každý den

Udržujte dobrou náladu, dobrá nálada není tak obtížná, a to je receptdlouhověkost.A. Bazanovskaya a D. Ossovska, kteří napsali knihu „Dlouhověkost se zárukou“, tvrdí, že musíte žít každý den, užívat si malých věcí, usmívat se, znát svět i sebe, býtoptimisté.Smích zmírňuje stres a bolest, stimuluje mozek a pomáhá léčit migrény, astma a další nemoci.

Vědci z Londýna také prokázali, že lidé, kteří si stěžují na svůj nudný život, trpí 2krát častěji mrtvicí a srdečními chorobami!Pamatujte, že i když se dneska nevyjdete, je to jen jeden špatný den, ale není to špatný život.

Obklopte se svými blízkými

Odstraňte z okolí nebo minimalizujte komunikaci s těmi, kteří vám způsobují potíže., špatné emoce a obecně nepříjemné.A neodpuzujte ty, kteří chtějí dát radost a štěstí.Osamělí lidé žijí mnohem méně, riziko předčasné smrti je 30% - studie jsou uvedeny v časopise „Vyhlídky na psychologickou vědu“.V nejnebezpečnější rizikové skupině jsou lidé, kteří zažili osamělost v raném mládí.

Lidé se často osamělí ne podle vlastního výběru, ale silou, ale existuje cesta ven - mazlíček.Být někoho potřebným, dávat a přijímat radost, lásku - to je to, co pomáhá v každé situaci.

Spánek

Přežil obyvatel Mexika, který zemřel v březnu tohoto roku, přežildo 127 let a krátce před smrtí řekla, že její tajemství dlouhověkosti bylo v normálním snu.Věda plně potvrzuje potřebu dobrého spánku pro prodloužení života, udržovánízdraví.Bylo pozorováno, že lidé, kteří spí méně než 6 hodin denně, jsou více ohroženi předčasnou smrtí.Pokud spíte méně než 5 hodin, tělo spotřebovává mozkové buňky rychleji, což vede k Alzheimerově chorobě.

Potraviny

Do stravy musí být zahrnuty nejen potraviny, ale ořechy, ovoce, zelenina - zeleninové produkty!Vědci z Boston Cancer Institute Dan-Farber po dobu 30 let testování dospěli k závěru, že pokud budete pravidelně jíst ořechy, riziko smrti z jakéhokoli důvodu se sníží o 20%.

Zajistěte včasné lékařské prohlídky

Pravidelnými lékařskými prohlídkami je možné zabránit výskytu mnoha nemocí a odpovídajícímu posouzení vašeho zdravotního stavu: podstoupit ultrazvukové vyšetření, provádět testy.Netrvá to moc času a zdraví je mnohem dražší!