Je lepší nevyslovovat tyto věty v pobočce banky

Pracuji v bance, a proto denně komunikuji s velkým počtem návštěvníků.Při konzultaci s klienty s nimi podepisuji dokumenty a odpovídám na četné otázky.Každý den musím slyšet fráze, na které neustále odpovídám: „No, co jsi ty!To se nedá říci, je to špatně! “

Během této doby jsem vytvořil seznam tří frází, které nedoporučuji vyslovovat v bance.Proč jsem si je vybral?Protože je slyším častěji než ostatní.Podívej, musel jsi je alespoň jednou říct.

Obsah

„Nemohu /nebudu číst smlouvu.Ukažte, kam podepsat “

Mnoho z nás intuitivně vytvořilo důvěru v banku.Ale pokud jde o vaše prostředky, nebude zbytečné kontrolovat vše znovu.To platí zejména o otázce půjček a vkladů.Přes celý objem dokumentu jsou všechny důležité informace vždy zobrazeny na první a druhé stránce.Proto doporučuji, abyste se s nimi alespoň seznámili.Pokud to děláte nepříjemně v pobočce banky, požádejte, abyste smlouvu vzali domů, nebojte se.

Řeknu vám pravdu, ževětšina zaměstnanců zahrnuje do smlouvy další služby, o které klient nepožádal .A pokud „automaticky podepíšete“ takový dokument, necháte tedy souhlas s provedením takových služeb.A vrátit sefondy budou v budoucnu velmi obtížné.Je nepravděpodobné, že budete potřebovat všechny tyto potíže.

„Existuje spousta čísel - nemohu všechno zkontrolovat.Byli jste opatrní?Překlad tedy přijde “

Provozovatelem je živá osoba, která denně provádí mnoho různých operací.Proto, když vyplní 50 žádostí denně, může udělat chybu na 51.Nikdo z těchto případů není v bezpečí.Pokud finanční prostředky nedosáhnou, provize za operaci nebude vrácena.A pokud k tomu dojde při převodu peněz na splacení úvěru v jiné bance, pak má každé právo naúčtovat vám pokutu za pozdní platbu.Protoneukládejte 3 minuty na kontrolu všech dat před jejich odesláním .To vám ušetří nervy a peníze.

„Tomu nerozumím.Není třeba vysvětlovat, udělejte to, co uznáte za vhodné “

Není nutné být profesionálem ve finančních záležitostech.Hlavní věc na philistinové úrovni je pochopit, co děláte.Jinak místo zisku obdržíte pouze jednu ztrátu.Kromě toho, pokud se nechcete ponořit do podrobností, ale jednoduše poskytnete zaměstnanci příležitost udělat vše samostatně, může konzultant navrhnout produkt, který potřebuje především.

Vždy poslouchejte, co vám konzultant říká, neváhejte se ho na něco zeptat a požádejte o vysvětlení, dokud vám nebudou jasné všechny podrobnosti případu.Toto je naše práce.