Jak ušetřit peníze a nenechat se oklamat pojistnými poplatky

Všichni lidé jsou jiní.Někteří lidé pracují po celá léta čestně, pak si zaslouží odpočinek a za zády nemají nezákonné jednání.Existuje však i jiná kategorie lidí, kteří se nazývají podvodníci.Jejich cílem je vydělávat na podvod.

Bohužel nyní existuje velké množství podvodných programů, zatímco nové se neustále vynalézají, což vede k peněžním ztrátám.Koneckonců, hlavní věcí je chytit člověka - a nejjednodušší způsob, jak toho dosáhnout, je slibovat peníze nebo jednat na zvědavost.

Obsah

Jak lidé podvádějí pojistné?

Populární podvodný režim - telefonování osobě je představen zaměstnancem penzijního fondu a zajišťuje, že váš osobní účet na SNILS má velké pojistné - nejčastěji se říká 10–20 tisíc rublů.Nabízejí, aby se o tom dozvěděli na webových stránkách - pošlou SMS adresu.

Souhlasím, že po takových informacích budete chtít jít na web a pečlivě si prostudovat vše.Ale to se přísně nedoporučuje.

Následující body jsou již podezřelé:

  1. Informace o tom, že na osobním účtu penzijního fondu v rámci systému SNILS existují pojistné.To je normální.Neměli by být jinde, protože je zaměstnavatelé seznamují se svými zaměstnanci.Proto je zpráva, že „akruály byly najednou objeveny“, podivná.
  2. Výši pojistného může znát každý občan.Neskrývá se pod razítkem tajemství.Chcete-li to provést, musíte požádat o výpis z individuálního osobního účtu.A jít nikam není nutné.Vše lze provést online na webových stránkách FIU nebo vládních služeb.

Nejzajímavější je, že taková volání jsou přijímána nejen pro důchodce, ale také pro lidi, kteří jsou před odchodem do důchodu 10-15 let.Je však důležité vědět, že pojistné se neplatí, dokud si člověk nezaslouží odpočinek.

Název adresy je velmi podobný oficiální stránce.Protože všichni čteme dostatečně plynule, je těžké vidět úlovek.

Obdobná zpráva nebo hovor může pocházet z pasové kanceláře.A je zřejmé, že se vás snaží jen nalákat na nějaký web.

Jak funguje podvodné schéma?

Telefonní hovor je jen návnadou.Koneckonců, každý může být závislý.Zdálo by se, že stačí jít na web a zjistit informace o zájmu, jaké by mohly být problémy?A všechno je „legální a oficiální“, protože návrh přišel od zaměstnance penzijního fondu.

Je-li objektivně, která osoba ve své mysli odmítne 30–50 tisíc rublů.Jednotky, a pak z nějakého neznámého důvodu.To podvodníci očekávají.Při návštěvě webu budete vyzváni k vyplnění formuláře, který vám údajně poskytuje překlad pojistného.

A tyto formuláře orgány při poskytování aktivně používajíveřejné služby, takže požadavek na vyplnění polí ve formuláři není pro nikoho překvapivý.Ale to by mělo upozornit.Každá aplikace musí být podepsána, a to je možné pouze na vašem osobním účtu.

Dále zadá uživatel uživatelské jméno a heslo - jedná se o povinnou manipulaci, která umožňuje systému identifikovat uživatele.

Pokud se navrhuje, aby byla osobní žádost podána bez zadání vašeho osobního účtu přímo na webové stránce, nebude to mít žádné negativní důsledky.Mnozí ale zapomínají na opatrnost a vyplňují formulář prostřednictvím svého osobního účtu.

Obvykle se požaduje, aby poskytly tyto informace:

  • datum narození;
  • příjmení, jméno a patronymie;
  • označují údaje o pasu;
  • SNILY;
  • podrobnosti o kartě, kam mají zaslíbení připsat.

Současně podvodníci žádají nejen o číslo karty, ale také o dobu její platnosti, jakož i o třímístný kód na zadní straně.V souladu s tím budou všechna tato data zaslána podvodníkům a během několika minut „vaši“ kartu uloží z peněz.

Dříve v rámci stejného režimu navrhovali získat pojistné za nevyužitou lékařskou péči.Jak vidíte, schéma se trochu změnilo, ale výsledek je vždy stejný - zbavení vlastních zdrojů.V telefonu proto nemůžete důvěřovat hovorům a zprávám.

Další způsoby podvádění