Co je nyní možné od správcovské společnosti požadovat od března 2019?

Majitelé bytů vědí, že jedinou povinností, kterou zaměstnanci a vlastníci správcovských společností (UK) pravidelně plní, je vydávat účtenky za své služby.Odpovědnost za zajištění komfortu občanů z hlediska udržování společného majetku domu v dobrém stavu nějakým způsobem uniká zaměstnancům trestního zákona.

Samozřejmě existují domy, v nichž jsou vchody čisté, plocha domu je pohřbena na zeleni a nikdo nepřisahá na parkovací místa a pěší zóny.Jedná se však o vzácnou výjimku, celkový obraz je depresivní - trestní zákoník často zapomíná na své vlastní odpovědnosti a raději nechává nájemníky na pokoji.Situaci napraví nový seznam povinností trestního zákoníku, takže je třeba jej podrobně přezkoumat.

Obsah

Seznam povinností správcovské společnosti MKD [[PDN 17]

Dne 1. března 2019 vstoupily v platnost změny Pravidel pro provádění činností MKD.Nyní budou mít zaměstnanci ADS více povinností.

Hlavní inovace se budou týkat:

  1. Přijímání hovorů od občanů .Všechny konverzace budou zaznamenány.
  2. Lhůty pro vyřízení přijatých žádostí.Od 1. března 2019 byly zavedeny přísné pokyny pro odstraňování problémů.
  3. Kontrola lhůt, kvalita provádění žádostí .Zaměstnanec ADF nepřijde do bytu s prázdnou rukou a nebude požadovat řešení problémů s prostředky a materiálem - musí si s sebou vzít vše potřebné k opravěškodu v souladu s reklamací.

Velitel, který přihlásil žádost, musí mít a poskytnout svůj úřední identifikační průkaz, musí být v uniformě s identifikační značkou a uvedením svého celého jména, specializace, názvu organizace, aby přinesl nejen nástroj, ale také potahy na boty.

Splní vaše správcovská společnost své povinnosti?
Výsledky
Načítání ..

Jakékoli nedostatky v přijímání hovorů, termíny a kvalita řešení problémů se považují za hrubé porušení licenčních požadavků.Kromě obecné kontroly kvality služeb má provádět průzkum majitelů a provádět fotofixaci děl.
Znalecký posudek
Karina Voskresenskaya
Právník s 20letou praxí
[[PDN 59]
Změny byly zavedeny usnesením vlády Ruské federace ze dne 27. března 2018 č. 331 do Pravidel provádění činností pro správu bytových domů.A vztahují se k činnostem pohotovostních dispečerských služeb v MKD.

Stáhnout „Pravidla pro provádění činností při správě bytových domů“pp-rf-ot-05.15.2013-n-416-red.-ot-12.25.2015..pdf - Staženo 465 krát - 289 KB


Stáhnout “Nařízení vlády Ruské federace ze dne 27. března 2018 č. 331”u5gfeuwy9do7xlgvfaxeusmtjwgsluga.pdf - Staženo 392 krát- 223 KB

Koncept pohotovostní dispečinkové služby (ADF)

Nyní je ADF speciální organizace, která se zabývá nejen drobnými nehodami, ale také nepřetržitě dohlíží na budovu vícepodlažní budovy.

Ve společnosti mohou pracovat pouze lidé, kteří byli vyškoleni, poučeni a prošli testy, a ti, kteří získali schválení elektrické bezpečnosti.

Mezi povinnosti služby patří :

  • denní sledování provozu inženýrských systémů MKD;
  • registrace a vyřizování žádostí od rezidentů;
  • provádění vhodných opatření v případě situací, které ohrožují život a zdraví občanů;
  • odstranění problémů s odpadními vodami, odpadními žlaby, pomůckami a drobnými poruchami v energetických sítích.

ADF je povinen přijmout opatření v případě nedostatků v provozu výtahu, hasičského vybavení a jiného vybavení - tato organizace nyní řeší všechny problémy.

Regulační lhůty pro řešení nehod

Nová pravidla vyžadují, aby nájemce přijal hovor do 10 minut.Po přijetí žádosti musí dispečer do 10 minut zvážit reklamaci nebo stížnost a podniknout veškerá opatření k řešení problémů.

Normy jsou následující:

  1. Ne déle než 30 minut po přijetí žádosti trvá lokalizace nehod v domácích sítích studené vody, dodávky teplé vody, kanalizace, topení a napájení.
  2. K čištění ucpání v drenážním systému se neudělují více než 2 hodiny od zápisu žádosti.
  3. Ne více než 3 dny k odstranění nehody v kanalizačním systému.V období práce by nemělo být omezeno dodávky inženýrských sítí na dobu přesahující stanovenou dobu opravy.
  4. Odpadní skluz bude vyčištěn za 2 hodiny, avšak pouze v období od 8,00 do 23,00.

V případě nehody v rozvodné síti teplé užitkové vody, dodávce horké vody, odpadních vod, odpadních vod, dodávkách vody, místní samospráva hlásí povahu závad a načasování jejich odstranění.

Kromě toho, jakmile je žádost přijata, dispečer kontaktuje žadatele do 30 minut a odhadne podmínky opravy.Pokud jsou problémy malé, bude oprava dohodnuta s majitelem bytu - i když je ve 3:00, ale půjdou k němu, protože tato služba funguje nepřetržitě.

Přijímáte hovory od obyvatel na pohotovostní dispečink?

Podle nových pravidel článku 13 musí dispečer přijmout hovor nejpozději do 5 minut.Je-li zaměstnanec zaneprázdněn, zavolá zpět do 10 minut po zastavení volajícího.V automatickém režimu mohou nabídnout zanechat zprávu a zkontrolovat ji po dobu 10 minut.Ukázalo se, že ADS nyní sleduje aplikace a poslouchá hlasové zprávy.

Jste spokojeni s prací vaší správcovské společnosti?
Výsledky
Načítání ...

Pokud pronajímatel nečekal na zodpovězení a odložení telefonu potřebných 5 minut, zobrazí mu to dispečerská kancelářobdobí - pouze v tomto případě se zaměstnanec může vyhnout administrativní odpovědnosti.

Řízení pohotovostní dispečinkové služby

Řízení je prováděno v souladu s GOST R 56037-2014.

Metody:

  • vizuální kontrola lhůt pro provedení žádostí - jedná se o položky v účetních knihách atd .;
  • srovnávací analýza dokumentace o provozu budov, dokumentace o veřejných službách;
  • průzkum majitelů bytů;
  • vyhodnocení materiálů z minulých událostí se zprávami předloženými po řešení problémů.

Kromě provádění prací na odstranění závad, ke kterým došlo bez zavinění majitelů bytů, má ADF právo přijímat žádosti o opravu vad, pokud je viník vlastníkem nemovitosti.V tomto případě je služba poskytována placeně, náklady na služby jsou specifikovány na základě žádosti.

Nehody, ke kterým došlo v části společného majetku, jsou likvidovány bezplatně.Služba je již zahrnuta v měsíční platbě - sloupec pro údržbu a opravy.