Běžné triky mobilních operátorů a kam mohou peníze vycházet z rovnováhy

Jak žili bez mobilní komunikace - tato otázka často zní z rtů starší generace.A mladí lidé ani nevědí, jaké to je bez telefonu a internetu v kapse.Mobilní telefon je součástí našeho moderního života.

Neustále doplňujeme zůstatek, známe své výdaje a přibližné náklady na komunikaci za měsíc.Život však vyvolává překvapení a někdy se rovnováha může dramaticky snížit.Není to proto, že jsme hodně mluvili, ale kvůli trikům mobilních operátorů.

Obsah

Klam během hovorů a SMS na krátké číslo

Divné, jak se může zdát, televize pomáhá mobilním operátorům vydělávat peníze.Různé diskusní pořady nabízejí divákům možnost volat nebo poslat SMS na krátké číslo s jejich názorem na diskutované téma.

Lidé chtějí mluvit, jsou ochotni psát, a proto mají na svých mobilních telefonních účtech peníze.Současně se vysílá pouze malá část přijatých zpráv.

Zůstatek se může výrazně snížit poté, co byl televizním moderátorem veden „k rozvodu“ k přijetí velké částky peněz za vyřešený rebus.Zároveň nikdo nevěnuje, kolik ho takový hovor bude stát.

Ve spodní části jsou jeho náklady uvedeny malými písmeny, ale vzrušení z získání dobrého jackpotu zastíní oko diváka.

Majitelé služeb sociálních sítí také uzavírají spiknutí s poskytovateli internetových služeb.Člověk vždycky mělchcete vylepšit svůj účet, ale za tímto účelem je vyzván k odeslání SMS zprávy pro každý krok.

Uložení tarifního plánu

Mobilní operátoři v rámci tarifního plánu také vychytrávají, oznamují jeho snížení, ale zároveň před svými předplatiteli skrývají další opatření, která je třeba provést, aby byl údajně převedenna nový tarif.

Už jste měli s vaším mobilním operátorem konflikt ohledně nepřiměřených poplatků?
Výsledky
Načítání ..

V důsledku toho jsou nové tarify zachováním starého tarifního plánu a pro uživatele je neviditelný trik bez povšimnutí.
Doporučujeme přečíst:
[[PDN 60]

Obdobně je bezplatná služba placena, ale neviditelná pro majitele mobilních telefonů.

Provozovatel oznámí akci a zruší poplatek za předplatné určité služby, ale po ukončení akce je možné službu deaktivovat pouze za dodatečný poplatek a vše začne fungovat.

O neomezeném internetu, spamu a reklamě

Neomezený internet je také trik.Ve skutečnosti se jedná o určitý limit megabajtů, po kterém se navrhuje koupit další megabajty za určitou cenu.

Reklama na obchody, akce a akcevšechno ostatní, co přichází ve zprávách SMS, není nic jiného než spam.Účastníkům je nabídnuta účast v loteriích zasláním pouze krátkého slova - potvrzení na krátký počet, ale nikdo varuje, že za takovou SMS bude účtováno 30–60 rublů.

Bezohledný telekomunikační operátor může sám zasílat účastníkům zprávy o pohlednicích nebo jiných druzích informací.Při čtení takové zprávy mohou být peníze z účtu automaticky vybírány bez vědomí vlastníka telefonu.

Automatické připojení hlasové schránky

V tomto bodě byste měli věnovat zvláštní pozornost, protože kombinace spojení hlasové schránky se může shodovat s kombinací při vytáčení při kontrole mobilního účtu, například,* 100 #.Někteří operátoři tuto službu automaticky aktivují během doplňování účtu a ukládají ji účastníkovi.

Další způsoby, jak uvést v omyl

Kromě výše uvedených triků existují i ​​dalšízpůsoby, jak odepsat své prostředky z účtu mobilního telefonu:

  1. Při doplňování zůstatku prostřednictvím terminálu.
  2. V roamingové zóně.
  3. Během konverzace s nulovým zůstatkem.
  4. Při nákupu SIM karet jsou automaticky připojeny placené služby.
  5. Ukládání dodatečných služeb klientovi bez jeho vědomí.

Který operátor považujete za lepší?
Výsledky
) Načítání ...

Existuje více způsobů, jak vydělat peníze na klientech, než se zdá předplatiteli.Všechny tyto body je tedy třeba vzít v úvahu a potlačit.

Co dělat, když jsou peníze nezákonně odepsány z účtu?

Jak se chránit před nezákonným inkasem peněz:

  • Zavolejte společnosti a pokuste se verbálně zjistit, co se děje s vaší rozvahou, pročje snížena a vyžaduje vrácení nezákonně vybraných prostředků z vašeho účtu.Na druhém konci drátu lze zaznamenat konverzaci a oznámit ji operátorovi.Nepomohlo?Pak pokračujte.
  • Podat písemnou žádost společnosti s kopií smlouvy a doklady o skutečnosti, že došlo k jejímu porušení.

Žádost je psána ve dvojím vyhotovení.Vaše kopie musí být opatřena pečetí a podpisem osoby, která ji zaregistrovala, jako důkaz, že stížnost byla přijata.

Do 60 dnů je mobilní operátor povinen zákazníkovi písemně odpovědět.

Proti rozhodnutí lze podat opravný prostředek proti Rospotrebnadzor, Roskomnadzor, ve Federální protimonopolní službě nebo u soudu.Zákon „o ochraně práv spotřebitele“ chrání práva předplatitelů, pokud jde o ukládání placených služeb na ně (článek 16).


Stáhnout „Zákon o ochraně spotřebitele“zakon-o-zaschite-prav-potrebiteley.doc - Staženo 1 krát- 445 KB


Z editorů .Mobilní operátoři samozřejmě mají dostatek triků, které snižují zůstatek na účtu uživatele.Jako obrana se doporučuje, abyste si pozorně přečetli všechny podmínky smlouvy, vlastnosti vašeho tarifního plánu, propagační akce atd.

Po analýze mnoha recenzí na internetu můžete učinit jednoduchý závěr, že uživatelé podávají stížnosti proti všem provozovatelům komunikace.V zásadě neexistuje nic ideálního, takže se musíte přizpůsobit tomu, co je!